Breaking News

6 τρόποι να σιγουρευτείτε ότι πίνετε αρκετό νερό


6 τρόποι να ξεγελάσετε τον εαυτό σας για να πίνετε το απαραίτητο νερό που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Έως και το 60% του μέσου ανθρώπινου σώματος είναι κατασκευασμένο από νερό, καθιστώντας το απαραίτητο για το πώς λειτουργεί το σώμα σας. Πέρα από αυτό, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε αρκετό νερό στα συστήματά σας σε καθημερινή βάση. 

Η ενυδάτωση είναι το κλειδί για την υγεία σας, καθώς βοηθά πιο εύκολα αντλία αίματος και μπορεί επίσης να διαδραματίσει κάποιο ρόλο στην πρόληψη κάποιων χρόνιων παθήσεων. Όλοι έχουμε ακούσει τη συμβουλή πως πρέπει να πίνουμε 2 λίτρα τουλάχιστον νερό την ημέρα, αλλά στην πραγματικότητα αυτό είναι πολύ πιο εύκολο να αναφερθεί παρά να γίνει. 

Εδώ είναι συμβουλές για την πρόσληψη αρκετού νερού : 

1. Τρώτε τρόφιμα παρασκευασμένα με νερό.

Αν και είναι εύκολο να υποθέσουμε ότι πρέπει να στραφούμε σε υγρά για να καλύψουμε τις ανάγκες μας για ενυδάτωση, το 20% της ημερήσιας πρόσληψης νερού προέρχεται από τρόφιμα, σύμφωνα με έκθεση του The Food and Nutrition Board. 
Τα τρόφιμα που παρασκευάζονται με νερό κρατούν περισσότερη δύναμη ενυδάτωσης,          γι 'αυτό κρατήστε αυτό το στο μυαλό σας πριν από το επόμενο απογευματινό σνακ ή τη βόλτα σας στο παντοπωλείο. 
Καταναλώστε σούπες, smoothies και πλιγούρι βρώμης που είναι όλες καλές επιλογές υγρού.

2. Επιλέξτε νερό σε θερμοκρασία δωματίο.

Η θερμοκρασία του νερού που πίνετε μπορεί να παίξει ρόλο στην ενυδάτωση. Όταν πίνουμε κρύο νερό, το σώμα μας καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να θερμάνει το υγρό στην εσωτερική θερμοκρασία μας 98,6 βαθμούς.. Εξαιτίας αυτού, πιστεύεται ότι το νερό με θερμοκρασία δωματίου απορροφάται ευκολότερα από το σώμα μας. Επιπρόσθετα με ένα σύστημα φιλτραρίσματος, μπορείτε να πάρετε φρέσκο, φιλτραρισμένο νερό ακριβώς από τη βρύση σας, επιτρέποντάς σας να ελέγχετε εύκολα τη θερμοκρασία του νερού που καταναλώνετε. Αν και η θερμοκρασία δωματίου είναι ιδανική σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της έντονης άσκησης, το κρύο νερό συνιστάται ακόμη ως η βέλτιστη μορφή ενυδάτωσης. 

3. Πίνετε νερό καθ 'όλη τη διάρκεια της προπόνησής σας.

Η διαρκής ενυδάτωση, πριν και μετά την άσκηση, είναι σημαντική, αλλά είναι επίσης απαραίτητο να πίνετε νερό και καθ 'όλη τη διάρκεια της προπόνησής σας. Τα υγρά που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της άσκησης βοηθούν στην αποφυγή της αφυδάτωσης και διατηρούν το σώμα σας στο βέλτιστο επίπεδο απόδοσης. Συνίσταται να πίνετε 100 έως 300 ml κάθε 15-20 λεπτά και αυτό περιλαμβάνει νερό καθώς και αθλητικά ποτά που περιέχουν ηλεκτρολύτες. Εκτός από το να διατηρείτε το σώμα σας ενυδατωμένο, η κατανάλωση υγρών κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καρδιαγγειακή υγεία και τη λειτουργία των μυών.

4. Αποφύγετε τα τρόφιμα και τα ποτά που προκαλούν αφυδάτωση.

Γνωρίζουμε μέχρι τώρα ότι ορισμένα τρόφιμα και ποτά είναι καλύτερα για ενυδάτωση. Από την άλλη μεριά, μερικά από τα πράγματα που τρώμε και πίνουμε μπορούν πραγματικά να συμβάλουν στην αφυδάτωση. Το αλκοόλ είναι ο πιο προφανής ένοχος, δεδομένου ότι είναι ένα φυσικό διουρητικό που προκαλεί στο σώμα μας να χάσει περισσότερο υγρό. Έχει επίσης βρεθεί ότι η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας πρωτεϊνών μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση και τα πλούσια σε νιτρικά όπως θεραπευμένα κρέατα, σάλτσα σόγιας, κύβους βουτύρου, ποπ κορν κινηματογράφου και τηγανητά τρόφιμα στεγνώνουν και το σώμα μας.

5. Φέρτε μαζί σας ένα μπουκαλάκι επαναπλήρωσης

Πάντα με μια φιάλη επαναπλήρωσης νερού μαζί σας είναι ένας εύκολος τρόπος να ενθαρρύνετε τον εαυτό σας να πίνει περισσότερο νερό. Το νερό γίνεται πιο προσιτό όταν κρατάτε μια φιάλη από ανοξείδωτο ατσάλι στο χέρι.

Ακριβώς βλέποντας το μπουκάλι σας μπορεί να είναι η υπενθύμιση που πρέπει να μείνετε ενυδατωμένοι. Εκτός αυτού, αφού ξοδέψετε χρήματα σε ένα μπουκάλι νερό, μπορείτε να βρείτε στον εαυτό σας το κίνητρο να το χρησιμοποιήσετε όσο μπορείτε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την αγορά σας.

6. Δοκιμάστε τους σπόρους Chia


Αυτό είναι σωστό, σπόροι chia. Δεδομένου ότι καλύπτονται από διαλυτή ίνα που είναι υδρόφιλη, αυτοί οι μαγικοί μικροί σπόροι απορροφούν περίπου το 10 φορές το βάρος τους στο νερό. Αυτό μπορεί στη συνέχεια να βοηθήσει το σώμα σας να ρυθμίζει τα επίπεδα υγρών και να συγκρατεί τους ηλεκτρολύτες, οι οποίοι είναι σημαντικοί για την ενυδάτωση. Απλά φροντίστε να καταναλώνετε σπόρους chia με άφθονο υγρό (όπως ένα ποτήρι νερό) έτσι ώστε να μην απορροφούν το νερό εσωτερικά από το σώμα σας.

Πηγή : mashable.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo NewsfeederGr και εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές απόψεις του εκάστοτε σχολιαστή.
Παρακαλούμε θερμά σχολιάζετε ευγενικά, πολιτισμένα και τα σχόλια να είναι σχετικά με το θέμα του άρθρου. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή ρατσιστικό/κακοποιητικό λόγο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.